maanantai 23. syyskuuta 2024

olen elämänlapsi,,

olen elämänlapsi
kohtaloni
esikoinen,siksi mun
täytyy elää
voida itseäni paremmin

aina se ei onnistu
ei useinkaan,
mutta kohtaloni
suurimmassakin
syrjyyden kuopassa tiedän
mitä olen,
mistä tulen,mihin meen,
sillä sieluni elämänaurinko
ei sammu koskaan,
ei silloinkaan, kun jalkani ei kanna,
mieleni yllä

minun elämäni alkaa
jokainen
aamu,aikaisin,
siksi iltani tulevat
myöhemmin,
sillä rakastan elämää,
kaikkea nähtävää
kuultavaa,hetkiä joita ei olekkaan,
tuokioita jotka hipaisevat ja niitä
joiden kanssa olen,elän ja voin 
senkin jälkeen kun luovutan ohjakset
seuraavalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olen elämänlapsi,,

olen elämänlapsi kohtaloni esikoinen,siksi mun täytyy elää voida itseäni paremmin aina se ei onnistu ei useinkaan, mutta kohtaloni suurimmas...