torstai 8. huhtikuuta 2021

ikimetsän tuoksu.,,,

ikimetsän tuoksu

saa pysähtymään,

ihtiään venyttelemään

sillä

olen luontoni huomassa

jossa olen yhtä

kaikkien kanssa,

siksi halailen ikimäntyy

istahan sammalvuoteelle

jutellen luonnon

pienenpienille menijöille

puhun metsän puille

pensaille

männynkäpysille,

kasveille ja kivikoille

ja samalla kuunnellen niiden

hyvonolon sanomaa

sanomaa jonka voi vain tuntea

 

minun on hyvä olla

täällä,

mutta minut on valjastettu

nopian menijäksi

markkinoitten suurkuluttajaksi

valittajaksi ja ikäni eläjäksi,

siksi minun paikkani

on

asua kerrostalon ylimmässä

asunnossa,

josta kaipukaipuuni

näkee tämän kaiken,

tämän jonka keskellä

juuri olen

siksikin,

 kansallispuistojen merkitys

ovat elintärkeää

luonnon alkuperäisen

luontokokonaisuuden vuoksi,

koko ihmiskunnan

huomisen tähden

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

vaikka kaikki häviäis,,

  vaikki kaikki häviäis, nekin jotka jokapäivä ovat, niin tyhjänä en ois, sillä uskon huomisiin, uusiin, sillä elämä ei lopu yhteen tyhjyyte...