lauantai 1. tammikuuta 2022

olen uskovainen ja vasemmistolainen,,,

olen uskovainen

vasemmistolainen,

pienen mökin poikanen,

ihminen,

jolla on aina ollut kaikkea

vähän,

mutta kuitenkin paljon,

siksi hymyilen vastoinkäymisille,

hetkille joilla on heikompaa 

 

olen ihminen

joka on joutunut menemään

tekemään,

olen väsyttänyt itsessäni olevan

lurjuksen,

juopon

ja tekeleen

joka liihoittelee toisten ihmisten töistä,

siksi hymyilen silloinkin kun heikottaa,

sillä olen voittanut

loiseläjän

 

käännän usein katseeni

heihin,

jotka eivät niin pysty tekemnäään,

sillä olen käynyt siinä rajalla,

helvetin rajalla,

siksi tiedän ja tunnen ja

kumarrun heihinpäin 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

luonnonvoimat,,

luononvoimat ovat mahtavammat kuin ihmisen, siksi älä suututa luontoas hurjistumaan