lauantai 14. lokakuuta 2017

jyrkät ihmiset...

jyrkät ihmiset sanovat
kuuluvasti,
heillä on paljon painavaa asiaa,
mutta
en kuule,
sillä
pidän tasaisemmista mielistä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sateen jälkeen,,,

sateen jälkeen luonto on pisaroiden merta, huokuvii unelmii, hentosii tunnelmii,niitä näitä joissa pisarat hymyilevät unelmoivasti