lauantai 14. lokakuuta 2017

käy taloksi...

helsinkiin tullaan
pohjoisesta,
käymäntieltä
etelänpäästä,
sieltä itämeren lahdelmasta,
helsinkiin on helppo asettua,
senkun vaan käy taloksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ylsinpuhelija,,,

yksinpuhelija  ei jaa puheenvuoroja