ketunpoika meni naimisiin,
otti ja meni
vihille,
mut erosi,
kun ei pesäkolossaan saanut nukkua
yli puolenpäivän, kuten oli tottunut,
ketunpojan vanhemmat nyrpistelivät
poikansa ratkaisua,
mutta isänsä lohdutti poikaansa,
ettei elämään tarvitakkaan
vakinaista
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti