lauantai 14. lokakuuta 2017

Ojennettu...

Hyväntahtoisuutta ei kannata
Väärin käyttää,
Ei
Hyväksi käyttää,
Sillä se on
Sydämmellä ojennettu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sinitaivaan tähdet,,,

joskus mietin miksi en syntynyt ikäisekseni, vaan muihin aikoihin hetkiin jotka eivät piirtele sinitaivaalle kauniita tähtikuvioita, mutta u...