joskus mietin miksi en syntynyt
ikäisekseni,
vaan muihin aikoihin
hetkiin jotka eivät
piirtele sinitaivaalle kauniita
tähtikuvioita,
mutta useimmin olen tyytyväinen siihen
että olen
myös hetkissä jotka pyyhkivät ohitseni,
koskettavat,
tahi ovat koskettamatta,
sillä eihän minussa yhtään
ikuisuuden kestävyyttä,
niitä alkuaineita joiusta sinitaivaan tähdet
tarvitsisivat
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti