perjantai 6. huhtikuuta 2018

känsäkourat...

mennyt maailma oli
ankarampi,
sillä siellä tehtiin
hyvätkin itkuhuulessa,
siellä keväät ja kesät hikipäässä
yövyttiin,
sillä silloin elinehto oli
työ ja vain työ,
sillon ei näpytelty
facebookkia, eikä käyty
tuon  tuosta whatsapissa,
silloin ihmisillä oli känsäkourat,
jotka joutuivat torjumaan nälkää
ja hallaöitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

varmistelija,,,

  jos joudut kaiken  varmistamaan  et kerkiä mitään  valmistamaan