perjantai 6. huhtikuuta 2018

näkemiin...

ihminen kypsyy ajassaan,
kunhan elää ajallaan,
on
päivästä toiseen
ihtensä kokoinen ja joskus
isompikin,
ihminen on kuin muutkin luonnonluomat,
aikansa kukkanen,
korkeitaan ikihonka,
mutta sitten vain
näkemiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nuoruus,,,

nuoruus on keväinen hetki, aika jolloin myrskytuuletkin syntyvät,  siksi  se on elämänvaihe jolloin vaihtoehdot ovat runsaimmillaan