keskiviikko 2. toukokuuta 2018

pöyhimässä...

elämällä ei rahoiksi lyödä,
ei ainakaan sellaiseksi rahoiksi,
jotka vois
mukanaan viedä,
mutta ainahan niitä voi
jälkikäteen käydä pöyhimässä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

vastasyntyneet,,,

sadan vuoden päästä kaikki ovat nuorempia, kuin vastasyntyneet