lauantai 9. marraskuuta 2019

orvokki...

orvokki on
kesänkaunis
suvenhentoinen
kukkanen jolla monta sydän
ystävää
ihmismielen myötämielisempiä
katseita
sydämmenkauniita
huokauksia
ilomielen hetkosia
vaikka kukka hentovartinen
on
sen
kauneus lähemmäksi vie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sateen jälkeen,,,

sateen jälkeen luonto on pisaroiden merta, huokuvii unelmii, hentosii tunnelmii,niitä näitä joissa pisarat hymyilevät unelmoivasti