torstai 7. marraskuuta 2019

tätäpäivää...

ihmisen tulisi elää
tätäpäivää
iloita ja surra
hetkensä kuvaa
eikä huomisen huolia
sillä
huomista ei ole
ennenkuin siihen
heräät ja toivosi keräät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

vastasyntyneet,,,

sadan vuoden päästä kaikki ovat nuorempia, kuin vastasyntyneet