maanantai 11. toukokuuta 2020

tarusjärven laavulla Kim Jong-un:in kanssa...

olen pohjois-korean suuri johtajan
kanssa tarusjärven
laavulla,
hän,
Kim Jong-un
on helvetin hauska mies

tarina on pitkä,
joten palaan siihen myöhemmin,
mutta valoitan
jo etukäteen
tarinaa

hän soitti mulle tammikuun lopulla ja
kyseli voisiko hän tulla
kotikuntaani padasjoelle
piilosille
koronaa ja muitakin paholaisiaan,
no
kavereita kun ollaan
lupasin, että järjestän
hänelle ja klaanilleen
salaisen piilopaikan
kotikulmiltain

hyvin meillä on mennyt
ja olen valaistunut
hänen kauttaan aasialaisuudesta
ja ennenkaikkea pohjois-korealaisuudesta

hän on kiinnostunut koripallosta
ja ihannoi sen valovoimaista
tähteä M.Jordania ja oli mielissään
että kuntamme päällikkökkin
on kuulemma korismiehiä

hän viettää aikaansa luonnossa,
samoilee ikimetsissä ja on taitava
sammaltyyppien tuntija,
hän  myös on innokas onkimies
ja olen saanut monesti maistella
kalareissujen antimista

olemme sopineet etten
kertoile lähemmin
hänen asioistaan,
joten
pidän
turpani kiinni enemmistä,
mutta palaan asiaan, kun hän matkustaa
kotiinsa, jonka seurueeseen
minäkin kuulemma mahdun,
siksi soittelin
työnantajalleni
että sopisiko järjestää
lomaa ko. ajaksi,
sieltä sanottiin että juu juu
ja toivottiin että vaikka loppuiäksi,
joten olen oikein mielissäni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

suomalainen on,,

suomalainen ihminen on maaseutua ja paljon kivikkoisia peltoja kalaisia järviä, hetkiä joissa loistaa alkulähteen elämänvoima kuiskaus kauka...