perjantai 11. elokuuta 2023

elämän käännekohdat,,

olen elämäni aikana

muuttanut paljon,

siksi en ole

juurtunut

 

olen tavannut kaikkia,

hyviä ja vähempiäkin,

olen elänyt hyvin

ja vähemmin,

siksi minusta kaikki nykyisyytni on

kauniin suuremmoista, sillä yhtähyvin

olisin voinut kadota elämäni käännekohtiin

 

kiitollinen olen kaikille,

heillekkin joille

en heti alkuun vilkuttele,

sillä he ovat olleet osa

elämänpolkuani

 

siksi käännyn usein katsomaan

ihmisiä joilla ei mene yhtä hyvin kuin

muilla,

siksi pysähtelen heidän kohdallaan

jotka katseellaan konttaavat,

jaloillaan haparoivat,

siksi, että olen kulkenut

samaa polkua,

mutta en onnekseni kadottanuut itseäni

elämäni käännekohtiin,

siksi haluan pysähtyä ja tervehtiä heitä,

joissa näen osan itsestäni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ylimääräiset,,

elä yksinkertaisesti sillä se ei tuota ylimääräisiä