ihmisen pitäisi rentoutua
riippukeinussa,
eikä,
kapakoissa,sillä siellä viettelykset
eivöt anna hetkenkään rauhaa
sadan vuoden päästä kaikki ovat nuorempia, kuin vastasyntyneet
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti