jos ihminen eläisi
luonnostaan
täällä ei olisi yhtäkään
toista
etsi uusia sanoja, niitä joita ei ole suutuspäissään sanottu, sillä niiden kautta avautuvat nekin hetket jotka eivät ole saaneet aikaisemmin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti