ihmiset kiinnittävät toisiinsa
katseensa
vain silloin kun
näkevät näiden olevan
tiellään,
tahi heistä on jotain hyötyä,
kaikissa muissa tapauksissa
he ovat liikaa ja liian vähän
aikaa ei kannata ohittaa, sillä se tavoittaa sinut viimeistään silloin kun oot loppusuoralla
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti