joskus on parempi,
ettet vastaa,
ole esateenä,
etkä mitäkään,
sillä siten selviät
siitä mitä he kokevat
juhannuksen jälkeinen maanantai on suvenkukkanen, tyyntynyt hetki, sillä kaikki ilot ja vähemmät on juhannuksena vietetty ja ken ovat nii...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti