olen kertaeläjä,
joten mun on kerittävä tekemään
minuuteni
juhannuksen jälkeinen maanantai on suvenkukkanen, tyyntynyt hetki, sillä kaikki ilot ja vähemmät on juhannuksena vietetty ja ken ovat nii...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti