torstai 3. joulukuuta 2020

elää voi kuolleenakin,,

,,elää voi kuolleenakin,

mutta silloin se on

hitaampaa,

eikä tule käytyä

-riennoissa-

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

erehtyväinen,,,

ihminen on tuhannesti erehtyväinen, miljonasti katuvainen, siksi hän on mahdollisuuksien lähde