,,elää voi kuolleenakin,
mutta silloin se on
hitaampaa,
eikä tule käytyä
-riennoissa-
ihminen on tuhannesti erehtyväinen, miljonasti katuvainen, siksi hän on mahdollisuuksien lähde
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti