tiistai 1. joulukuuta 2020

maailman viisaudet,,,

en maailman viisauksia

tunne.en vähempiäkään.

enkä haluakkaan,

sillä taipaleellani on

käveltävää.olemista.

jokapäiväisä.menemistä.

hyvää olemista,

jolle hymyilen,

halailen ja kiitän,

että saan olla,

vaikkei mulla

sijaakaan,

vain itseni.tuntoni.

ja huominen 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

tukiverkosto,,,

kesälomalla mennään sinne tänne, vaikka hetki olisi aikaa jolloin ei mihinkään, mistään, siksi loman loputtua arki maistuu, sillä siellä on ...