torstai 3. joulukuuta 2020

yö,,,

on
hiljainen
.kyselemätön.
puhdas.äänetön.
koska sillä ei ole itkuisia
silmiä
sillä yö ei ole
.surullinen.
iloinenkaan
vaan päivän jatke.
jolloin
kaikki hiljenee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ainutlaatuinen,,,

  jokainen on ainutlaatuinen Sinäkin siksi Teidän pitäisi kunnioittaa enemmän Toisianne, sillä vain siten Jokainen pääsee loisteeseensa