on
hiljainen
.kyselemätön.
puhdas.äänetön.
koska sillä ei ole itkuisia
silmiä
sillä yö ei ole
.surullinen.
iloinenkaan
vaan päivän jatke.
jolloin
kaikki hiljenee
jokainen on ainutlaatuinen Sinäkin siksi Teidän pitäisi kunnioittaa enemmän Toisianne, sillä vain siten Jokainen pääsee loisteeseensa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti