keväällä kannattaa
olla hereillä,
sillä se lipsahtaa helposti
ohitse
jos niin pahasti on sattunut käymään,
joutuu oottamaan taas vuoden
ja kestämään kaiket muut
jos haluat elää valoisasti, älä ryömi sivukaduilla, vaan siellä päivä on varjoton
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti