ihmisen ei tulisi olla
elämäänsä isompi,
sillä
silloin arjenvaatteet käyvät
pieniksi
joskus mietin miksi en syntynyt ikäisekseni, vaan muihin aikoihin hetkiin jotka eivät piirtele sinitaivaalle kauniita tähtikuvioita, mutta u...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti