elämää et voi elää
täyteen,
et vaikka kuinka urakalla
eläisit,
siksi sun kannattaa ottaa
lungisti, sillätavalla mukavasti,
ettei hymy hyydy,
ikävät keräänny,
etkä itsekkään väsy uusien ees
jos haluat elää valoisasti, älä ryömi sivukaduilla, vaan siellä päivä on varjoton
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti