ihailen ihmisiä jotka eivät ole
saaneet opettajien opetusta,
ihailen heitä jotka ovat
kaikki koulut käyneet,
sillä he kumpikin ovat
elämänviisaita,
toinen vain itsensä opettamana,
mutta
kaikkein syvin kumarrukseni tulee
heidän hybrideilleen, sillä he ovat osanneet
taivutella,
ottamalla yhden sieltä, toisen täältä,
soveltaneet ja leiponeet niistä päivällisiään,
elämänmyönteisiä joiden kautta kaikkea
ei tarvitse aina aloittaa alusta

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti