lauantai 10. toukokuuta 2025

ihailen ihmisiä,,,.

ihailen ihmisiä jotka eivät ole

saaneet opettajien opetusta,

    ihailen heitä jotka ovat

   


kaikki koulut käyneet,

sillä he kumpikin ovat

elämänviisaita,

toinen vain itsensä opettamana,

mutta

kaikkein syvin kumarrukseni tulee

heidän hybrideilleen, sillä he ovat osanneet

taivutella,

ottamalla yhden sieltä, toisen täältä,

soveltaneet ja leiponeet niistä päivällisiään,

elämänmyönteisiä joiden kautta kaikkea 

ei tarvitse aina aloittaa alusta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kertaalleen eletyt,,,

kertaalleen eletyt eivät maistu alkuperäisiltä