ihmiselämässä on suuria ja
pienempiä.
sillä ihmiseen on helppoa tarttua,
heidänkin jotka eivät näy röntgenkuvissa,
siksi monen mielet hymyilevät
itkien,
itkevät hymyillen ja väistävät
heitä näitä joita pitäisi halata
joskus mietin miksi en syntynyt ikäisekseni, vaan muihin aikoihin hetkiin jotka eivät piirtele sinitaivaalle kauniita tähtikuvioita, mutta u...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti