perjantai 9. toukokuuta 2025

ihmisetelämässä on suuria ja pieniä,,,

ihmiselämässä on suuria ja

pienempiä.

sillä ihmiseen on helppoa tarttua,

heidänkin jotka eivät näy röntgenkuvissa,

siksi monen mielet hymyilevät

itkien,

itkevät hymyillen ja väistävät

heitä näitä joita pitäisi halata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sinitaivaan tähdet,,,

joskus mietin miksi en syntynyt ikäisekseni, vaan muihin aikoihin hetkiin jotka eivät piirtele sinitaivaalle kauniita tähtikuvioita, mutta u...