lauantai 4. marraskuuta 2017

hautajaiset...

hautajaisissa tulee tuskanhiki
ja itkunen silmä,
siellä ei tuu mieleen
herrastella,
eikä kehtaa
perkeleitäkään lasketella,
on
paljon helpompaa
tuntemattomia haudata,
virkahommana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sateen jälkeen,,,

sateen jälkeen luonto on pisaroiden merta, huokuvii unelmii, hentosii tunnelmii,niitä näitä joissa pisarat hymyilevät unelmoivasti