perjantai 3. marraskuuta 2017

luonto loppuu...

luonto loppuu
kehäkolmoseen,
siitä alkaa keinonurmitetut pihat,
siellä varikset puluiksi vaihtuvat,
ihmiset
vahanukeiksi kelmuutuvat,
siellä ihmiset
kerrostaloissaan nököttävät,
hybermarketeissa itsensä lihotuttavat
ja
kerran vuodessa
käyvät
luontoäiteen kotimaassa,
maaseudulla,
jossa ketunpoika heitä ihmeissään
töllöttää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

tukiverkosto,,,

kesälomalla mennään sinne tänne, vaikka hetki olisi aikaa jolloin ei mihinkään, mistään, siksi loman loputtua arki maistuu, sillä siellä on ...