lauantai 4. marraskuuta 2017

mistä se ihminen syntyy?

ihminen luulee syntyvänsä
isästä ja äidistä,
hän
lisäksi luulee kuolemaa
lopulliseksi,

ihminen erehtyy,
sillä hän syntyi aikoja sitten ja
kaikki kuolemat ovat vain
nahkan luomista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sinunkaupat,,

et voi nähdä huomisten yli mihinkään,  siksi katso nykyisyyttäsi ja tee sinunkaupat seuraavasta aamusta