perjantai 3. marraskuuta 2017

mitä olisin...

mitä olisin, jos en olis
syntynytkään,
olisinko silloin hyvänmielen poikanen,
joka kuutamon kyljessä unelmois?

synnyin,
kasvoin ja
hyvin jaksoin,
elin aitojen sisällä,
kuuntelin viisaita ja
viimein
huomasin olevani sinussa,
sinussa, joka ei viitsinyt
syntyäkkään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

etsi uusia sanoja,,,

etsi uusia sanoja, niitä joita ei ole suutuspäissään sanottu, sillä niiden kautta avautuvat nekin hetket jotka eivät ole saaneet aikaisemmin...