sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

Kotoisin....

En ole mistään
Kotoisin
Sillä olen
Ain ollut jossakin
Siksi en voi minnekkään
Palata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sinitaivaan tähdet,,,

joskus mietin miksi en syntynyt ikäisekseni, vaan muihin aikoihin hetkiin jotka eivät piirtele sinitaivaalle kauniita tähtikuvioita, mutta u...