keskiviikko 26. lokakuuta 2022

en mä suuriin halua,,,

en mä suuriin halua,

pienen pieniin kolosiinkaan,

sillä mukavampaa on olla näin,

siellä ja täälläpäin, tulla ja mennä

mieleni avaimilla, joilla pääsen hetkiin

joissa ei vastatuulta ollenkaan,myrskytuulia

laisinkaan, vaan minun olosiain,eloni näköisiään

 

en mä suuriin halua,

pienen pieniin kolosiinkaan,

vaan arkeni helmoihin,päivieni päivittelijäksi,

tavallisieni pyörittelijäksi,hyvänmielen veikkoseksi,

jolle linnut laulavat,

villieläimet nauravat ja sinitaivas

parhaita päiviään tarjoaa

 

en suuriin halua,

pienenpieniin kolosinkaan,

vaan nykysysteemien säilyvyyteen,

sillä näin mun on hyvä,

sillä enhän mä suuriin halua,

pienenpieniinkään 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

suomalainen on,,

suomalainen ihminen on maaseutua ja paljon kivikkoisia peltoja kalaisia järviä, hetkiä joissa loistaa alkulähteen elämänvoima kuiskaus kauka...