perjantai 26. kesäkuuta 2026

silloin kun ahistaa,,,

silloin kun ahistaa,

lähen ulos jaloittelemaan,

mieltäni tuulettelemaan,

kohtaloni hetkiäni suutelemaan,

puille huutelemaan,koska

luontometsässä minua kuunnellaan,

tuuditellaan,ymmärretään,

sillä 

onhan siellä 

jokainen ruohontupsukin on osa minua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sateen jälkeen,,,

sateen jälkeen luonto on pisaroiden merta, huokuvii unelmii, hentosii tunnelmii,niitä näitä joissa pisarat hymyilevät unelmoivasti