perjantai 3. marraskuuta 2017

lähtö...

punkaharjun kuntaa ei  enää
oo,
ei sääminkinkään,
vaikka oon kummassakin asunut,
nyt iltaa vietän
nyystölässä,
kaukaa synnyinseudultain
ja taitaa
lähtö tulla täältäkin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

vastasyntyneet,,,

sadan vuoden päästä kaikki ovat nuorempia, kuin vastasyntyneet