perjantai 3. marraskuuta 2017

piipahtaa...

ihmisen erottaa elukoista,
siintä, että
ovat käyneet
peruskoulua,
vanhemmat jopa kansakoulua ja
sitten erikoistuneet jatkamaan
ylempiin pulpetteihin,
elukat taasen jatkavat
pesimistään metsäkorven siimeksessä,
sinne mihin
ihminen silloin tällöin piipahtaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

vastasyntyneet,,,

sadan vuoden päästä kaikki ovat nuorempia, kuin vastasyntyneet