sunnuntai 18. syyskuuta 2022

elämänloistavat,,

olen syntynyt

 


uudestaan,

joka kevät ja joskus syksylläkin,

sillä ne olivat erikoisen hyviä aikoja

 

nyttemmin synnyn vähemmän,

sillä oon luutunut liiaksi

kehikkooni 

 

oon tavannut elämänherran

joka kädestä pitäen

näytti mulle,

että luomiskertomus on

syntynyt monen viinilasillisen jälkeen,

eikä ole siksi aivan tarkka,

joten hän onnitteli minua siitä, että

oon hoksannut että ihmisen voi syntyä vain

olosuhteistaan

 

mitä paremmat olosuhteet ovat

sitä viihtyväisemmän näköiseksi

ihminen varttuu 

 

joskus sattuu hitonmoinen tuuri

että olosuhteet ovat erityisen

viihtyisät,

siksi jotkut ihmiset valmistuvat suorastaan

elämänloistaviksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

suomalainen on,,

suomalainen ihminen on maaseutua ja paljon kivikkoisia peltoja kalaisia järviä, hetkiä joissa loistaa alkulähteen elämänvoima kuiskaus kauka...