sunnuntai 4. tammikuuta 2015

eino leino...

Kylillä kuiskasivat,
teko runoilija,
sylkivät jälkiini.
Minkä vitun mä itelleen mahdan,
oon
oloineseni
En ole
enoseni,
en Eino Leinostakaan
taputellu, mut tunnen heidän olonsa,
elämä on
naapurin ikkunasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

suvenkukkanen,,

  juhannuksen jälkeinen maanantai  on suvenkukkanen, tyyntynyt hetki, sillä kaikki ilot ja vähemmät on juhannuksena vietetty ja ken ovat nii...