sunnuntai 4. tammikuuta 2015

karviaismarja mehu....

Lipitän ylihapanta karviasmarjoista
tehtyä
mehua.
Homekalvo  pullon suussa,
myyräkin  pulloa pussannut,
etiketinkin suihinsa
nakerrellut.
Mehu on entisaikojen pullottettua,
tiedän,kuka mehun pullotti,
mutten
sano,
on kuollut,
vein kummulle kukatkin,
potkasi kiitokseksi,



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

etsi uusia sanoja,,,

etsi uusia sanoja, niitä joita ei ole suutuspäissään sanottu, sillä niiden kautta avautuvat nekin hetket jotka eivät ole saaneet aikaisemmin...