maanantai 5. tammikuuta 2015

Nordea@Osuuspankki

Nopiaan Nordea ja Osuuspankki,
siirtykää Padasjoen teollisuuskylään,
täällä hakkerit
AbC.ltä napataan.
Automaattikin yksin vahtoo,
käteistä
jakkoo,
mut
hakkerille
säkäreitä.
Hakkerit,
Helsingin tuholaiset,
Padasjoella
Päijänteessä
uitetut,
tunnontuskiin
heräävät.
Ilmasta täällä on ilmat, maisemat
luonnon luomat,
täällä tuholaiset
valtatietä paikkaavat.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

tukiverkosto,,,

kesälomalla mennään sinne tänne, vaikka hetki olisi aikaa jolloin ei mihinkään, mistään, siksi loman loputtua arki maistuu, sillä siellä on ...