maanantai 5. tammikuuta 2015

pakkoliitokset....

Pakkoliitokset,
perustuslaillinen loukkaus,
ministerin valat
noituutta,
huoran sylki.
  Isänmaa,
veriuhreilla jalustettu,
kultuureilla
tapetoitu,
kansalaisilla
asutettu,
ihan luonnostaan.
  Pakkoliitos,
isänmaan petos,
syylliset Argadian kalliolla,
Töölöön
lehdossa,
syyntakeettomina
vapausrankaistustaan
istuvat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

vastasyntyneet,,,

sadan vuoden päästä kaikki ovat nuorempia, kuin vastasyntyneet