maanantai 5. tammikuuta 2015

esi-isä.

Saanko imasta tutistasi,
vauvaseni.
Et tohdi luopua,
olet
omistaja,
olet minunkin omistajani,
olen
pappasi,
takatukainen
esi-isäsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

vastasyntyneet,,,

sadan vuoden päästä kaikki ovat nuorempia, kuin vastasyntyneet