maanantai 5. tammikuuta 2015

tänään...

Tänään,
valvon,
tänään katselen elämääni,
huomenna mentyäsi.
Tänään on sopiva päivä,
käsillä,
hetimiten.
Sinä et synnyttänyt meille lasta,
meitä,
tulevaisuutta,
kerroit, että tumma mulkku
on pidempää.
Niin kai.
Tänään mietin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

vastasyntyneet,,,

sadan vuoden päästä kaikki ovat nuorempia, kuin vastasyntyneet