maanantai 5. tammikuuta 2015

kaduttaa..

Kaduttaa,
tunnen, etten jälleenkään
osannut
elää
kanssasi.Laitoin parastani,
mutten sen kummallisempaa,
et nähnyt minua,
olit nähnyt jo muita.
Haluaisin kunniallisen
yksinäisyyden,
hävijäisitkö
ruuhkaasi.
Kaduttaa,
muttei toistamiseen,
osaan jo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

suurimmat ongelmat,,,

suurimmat ongelmat syntyvän ahneudesta