maanantai 5. tammikuuta 2015

ikä...

Kolkyt seitsemän,
mennyttä ikää,
tämänpäiväinen viiskyt seitsemän,
mennyttä tämäkin.
Aika, elämän kuluttamaa, juhlaa
ajoittain,
viikottain
ainakin.
Eukkokin maatuu
minun yhä rakastuu, sanailee ainakin.
Lapset ymmärtävät, ikähyvitystä
sallivat,
lapsenlapset rennonpia,
mukavan
ennakkoluulottomia.
Helskutti,
kiva fiilis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sateen jälkeen,,,

sateen jälkeen luonto on pisaroiden merta, huokuvii unelmii, hentosii tunnelmii,niitä näitä joissa pisarat hymyilevät unelmoivasti