maanantai 5. tammikuuta 2015

kuljen...

Kuljen,
olenkin kanssasi,
menemme
huomiseen,
eilisestä.
Kuutamo tunteilee
ikkunastamme,
me paistelemme
makkaroita,
rakkautemme
kylläseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

arvokkaimmat

  arvokkaimmat asiat elämässä eivät esittele itseään, vaan hymyilevät ympäristölleen