maanantai 5. tammikuuta 2015

parit iloiset....

Kaksi iloista juoppoa
oksensi samaan
lasiin.
Suolinesteet,
haiman ulosteet,
sydän juuria pakottaa.
  Päätin raitistua,
pyyhin eilisen,
kiikutan olutlaatikkoa
peräkonttiin.
Emännälle
kiljukannu muhimassa,
kukat
kesannolta,
on talvi,
tammikuun aluspäiviä.
Kirkkoherrakin vierastaa,
anoppia
närästää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

tukiverkosto,,,

kesälomalla mennään sinne tänne, vaikka hetki olisi aikaa jolloin ei mihinkään, mistään, siksi loman loputtua arki maistuu, sillä siellä on ...