maanantai 5. tammikuuta 2015

kuutamo...

Pakkanen paukkuu,
minä tutisen,
turkissani vapisen.
Kuutamo,
elämämme yhteinen,
hymyilee,
loisteellaan hyväilee,
turkkini liikaa,
tutinani
elämän lämpöä
tanssii.
Katson sinua,
ystäväni,
kaukana olijaa,
minä pidän sinusta,
kuutamomme
tietää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ainutlaatuinen,,,

  jokainen on ainutlaatuinen Sinäkin siksi Teidän pitäisi kunnioittaa enemmän Toisianne, sillä vain siten Jokainen pääsee loisteeseensa