maanantai 5. tammikuuta 2015

läsnäolo...

Rakkaus on sitä mitä
tunteet eivät
kerro,
ne on tunnettava,
läsnäollessa,
osallisina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ainutlaatuinen,,,

  jokainen on ainutlaatuinen Sinäkin siksi Teidän pitäisi kunnioittaa enemmän Toisianne, sillä vain siten Jokainen pääsee loisteeseensa